sobota, 10 czerwca 2017

Konie Arabskie - Foxgirl

Postanowiłam napisać oddzielny post o tych pięknościach.
Jak wiecie, najbardziej mi się spodobał kasztan z piękną odmianką.


Jak można się mu nie oprzeć?! *^*

Swojego pupila nazwałam Foxgirl. [Przez tą nazwę powstał klub, ale o klubie inny post]
Ta odnowiona rasa ma piękne chody, jak dla mnie.
Jedyna co mnie lekko irytuje to skoki. Nie wiem co mi w nich nie pasuje, chyba, że są za długie.

Bardzo te konie mi się podobają, i są idealne na jakiekolwiek pokazy.
W tej aktualizacji  Star Stable się postarało!
Oczywiście, trochę pyski nie są takie idealne, lecz można na tym przymknąć oko.

Trochę moim zdaniem za drogie są. Już mogli by dać z 910, lub 890. Gdyby miały jakąś nową funkcję chody, to jak najbardziej.
Z to kto chce kupić starego araba, ma okazje! Za jedynie 710 star coins..
Ohh, taniocha!!




Konie oceniam na 9/10


A wy, jakiego konia ostatnio kupiliście? :) Czy może konia arabskiego? Czekam na komentarze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia