wtorek, 27 czerwca 2017

Rajd grupy Star Stable Cookie Valley z Melissą Seahall! - 23.06.2017

Cześć! Ostatnio zorganizowałam rajd mojej grupy na Facebook'u Star Stable Cookie Valley. Aby uczcić nasze ulubione wakacje!
Lecz aby ten rajd był jeszcze lepszy, zaprosiłam Melisse Seahall. Wtedy już nie mogłam uwierzyć, że taka popularna osoba zgadza się brać udział w MOIM rajdzie.
Rajd jak rajd. Ale trzeba było zorganizować wszystko.

Przyszło o wiele wiele mniej osób. Ok. 10. Choć wyszło to z lepszej strony. Nie było tłumów, i było na luzie.

Zebraliśmy się na Padoku FS. I pojechaliśmy do głuchych lasów. W głuchych lasach zrobiliśmy małą przerwę na piknik.


Po małej przerwie wyruszyliśmy w stronę mostu. A tam, kierowaliśmy się w stronę Jodłowego Gaju.
Choć nadeszła następna przerwa. Wtedy doszły do nas jeszcze kilka innych osób. Między innymi jedna blogerka [była chwilowo]. I inni gracze.

Po przeliczeniu wszystkich pojechaliśmy do kawiarni w Jodłowym Gaju. Gdzie tam robiliśmy sobie zdjęcia.


Po świetnej zabawie Melissa, musiała się z nami pożegnać. Źle się czuła i wyszła z gry. Wtem, większość osób już poszła. Choć nadal grupka osób została.
Bawiliśmy się w krzesełka, którą zorganizowała Nancy Shadowcamp!
Potem z dziewczynami, trochę się wygłupialiśmy... xD



Mimo małej ilości osób był to najlepszy rajd na jakim byłam! Bardzo, bardzo dziękuje wszystkim którzy przyszli na to spotkanie. 
Jeżeli chcielibyście jeszcze takie spotkanie, piszcie w komentarzach! Chętnie poczytam!
Oraz pozdrawiam wszystkich na zdjęciach i tych którzy przyszli! :)

Blog Melissy Seahall >> KLIKNIJ <<





2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia